Gyakori kérdések
1. Hogyan tudok rendelést leadni a webáruházban?
2. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
3. Mikor érkezik be a termék, ha nincs raktáron?
4. Mikor kapom meg a termékeket, ha raktáron van?
5. Milyen szállítási lehetőségek vannak?
6. Mit kell tudni a személyes, raktári átvételről?
7. Honnan tudom, hogy mekkora egy adott termék hektárdózisa?
8. Kihez fordulhatok szakmai kérdéssel?
9. Lehet-e telefonon rendelést leadni?
10. Mit jelent a számlán a LOT szám?
11. Van lehetőség egyedi vetőmagkeverék összeállítására?
Hogyan tudok rendelést leadni a webáruházban?
A rendelés leadásához helyezze a kívánt termékeket a kosárba.
A kosár tartalmát bármikor ellenőrizheti a jobb felső sarokban található kosár ikonra kattintva.
Ha minden szükséges terméket a kosárba helyezett, kattintson a kosár ikonra, majd a „Pénztár” gombra.
Amennyiben nincs bejelentkezve, egy felugró ablakban lehetősége lesz bejelentkezni, vagy – igény szerint – regisztráció nélkül is leadhatja rendelését.
Ezt követően rendszerünk végigvezeti Önt az adatok megadásán, a szállítási és fizetési mód kiválasztásán, majd a megrendelés elküldésén.
Kérjük, figyelmesen töltse ki adatait, és szánjon néhány percet az információk elolvasására, valamint a megadott adatok ellenőrzésére, mielőtt véglegesíti megrendelését.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Rendelését kiegyenlítheti bankkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy utánvétes fizetéssel is.
Banki átutalás esetén a rendelés leadása után díjbekérőt küldünk Önnek e-mailben. A díjbekérő kiegyenlítése után intézzük a szállítást.
Bankkártyás fizetés esetén a fizetés sikeres beérkezését követően megkezdjük a termékek feladását, illetve személyes átvétel esetén a megbeszélt időpontban átveheti rendelését.
Utánvétes fizetés esetén a DPD és MPL futárszolgálatnál is lehetősége van készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.
Fontos: Amennyiben személyesen kívánja átvenni rendelését gyáli raktárunkban, kérjük, vegye figyelembe, hogy a helyszínen nincs lehetőség készpénzes fizetésre.
Mikor érkezik be a termék, ha nincs raktáron?
Igyekszünk a termékadatlapon feltüntetni a termékek várható beérkezési idejét.
Amennyiben nem talál információt az adott termék érkezéséről, forduljon bizalommal kollégáinkhoz:
Erméné Deák Zsófia
📞 +36 20 360 2815
📧 titkarsag@sersiafarm.hu
Sáradi Judit Nikoletta
📞 +36204968704
📧 webshop@sersiafarm.hu
Szívesen segítenek Önnek a pontos információval.
Mikor kapom meg a termékeket, ha raktáron van?
Kamionos kiszállítás esetén a termékeket a fizetés beérkezését követő 2–3 munkanapon belül szállítjuk ki.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a tranzakciókat csak munkanapokon tudjuk ellenőrizni. Ha a fizetés hétvégén vagy munkanapon, munkaidőn kívül történik, azt a következő munkanapon dolgozzuk fel.
Kamionos kiszállítással kapcsolatban keresse bizalommal kollégánkat:
Erméné Deák Zsófia
📞 +36 20 360 2815
📧 titkarsag@sersiafarm.hu
DPD vagy MPL futárszolgálattal történő kiszállítással kapcsolatban:
Sáradi Judit Nikoletta
📞 +36 20 496 8704
📧 webshop@sersiafarm.hu
Személyes átvétel esetén a gyáli logisztikai központunkkal az átvételt megelőző nap legkésőbb 14:00 óráig szükséges egyeztetni az átvétel időpontját.
Átvételi időpontok:
Hétfő: 10:00–14:00
Kedd–Péntek: 9:00–15:00
❗ Fontos: A helyszínen nincs lehetőség fizetésre!
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Választhat kamionos házhoz szállítást, DPD- vagy MPL-futárszolgálatot.
Mit kell tudni a személyes, raktári átvételről?
A megrendelt termékek kifizetését követően szállítólevelet állítunk ki, amellyel a termékeket át tudja venni.
Fontos, hogy a végszámlát az áru átvételét követően állítjuk ki, amelyről a raktár értesít minket.
Gyáli logisztikai központunkkal az átvételt megelőző nap legkésőbb 14:00 óráig szükséges egyeztetni az áruátvétel időpontját.
Átvételi időpontok:
Hétfő: 10:00–14:00 között
Kedd–Péntek: 9:00–15:00 között
Fontos: a helyszínen fizetni nem lehet!
A pontos címet csak a fizetés beérkezése után adjuk meg.
Honnan tudom, hogy mekkora egy adott termék hektárdózisa?
A termékek adatlapjain fel vannak tüntetve a legfontosabb információk, így a szükséges mennyiségek is.
Ha mégsem találja, kérjük, forduljon agrármérnök kollégáinkhoz szakmai segítségért.
Elérhetőségeiket a Rólunk, kapcsolat oldalunkon találja: https://sersiafarm.hu/spg/334673/Rolunk-kapcsolat
Kihez fordulhatok szakmai kérdéssel?
Szakmai kérdésekben (például a megfelelő vetőmag kiválasztásával vagy a vetési technológiával kapcsolatban) agrármérnök kollégáink tudnak segíteni.
Javasoljuk, hogy forduljon a területileg Önhöz közelebb eső kollégánkhoz, aki adott esetben személyesen is felkeresi Önt, megvizsgálja területeit, és segít egy komplex termesztési stratégia felállításában.
Elérhetőségeiket a Rólunk, kapcsolat oldalunkon találja:
https://sersiafarm.hu/spg/334673/Rolunk-kapcsolat
Lehet-e telefonon rendelést leadni?
Webáruházunkban történő rendelés leadását kérjük, mert így biztosítható, hogy adatai és a kívánt termékek pontosan kerülnek rögzítésre, így elkerülhetők a félreértések.
Emellett rendelése feldolgozásában több kollégánk is részt vesz, ezért a webes felület használatával tudjuk a leggyorsabban és leghatékonyabban kiszolgálni Önt.
Amennyiben különleges eset áll fenn, és telefonos segítségre van szüksége, természetesen szívesen állunk rendelkezésére – de a rendelést mindenképpen webáruházunkon keresztül szükséges leadni. Köszönjük megértését és együttműködését!
Mit jelent a számlán a LOT szám?
A LOT szám a fémzárszámot jelenti, amely egyedi azonosítóként szolgál a vetőmag csomagolásán. A Sersia Farm Kft.-nél kizárólag fémzárolt vetőmagokat értékesítünk, ami garanciát nyújt termékeink minőségére és eredetiségére.
Minden vetőmagunkhoz minősítő bizonyítvány is tartozik, amely tartalmazza a bevizsgálás eredményeit, így Ön mindig biztos lehet a vetőmag megbízhatóságában.
A LOT szám segítségével bármikor visszakövethető a termék eredete és minőségi adatai.
Van lehetőség egyedi vetőmagkeverék összeállítására?
Kollégáink készséggel segítenek egyedi vetőmagkeverék összeállításában, amennyiben minimum 300 kg vetőmagigényről van szó, és hosszútávú együttműködésben gondolkodik.
Az Ön vetésforgója, gazdasági céljai, valamint esetleges problémái alapján személyre szabott takarónövény-keveréket állítunk össze.
Ehhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, vagy töltse ki az Egyedi vetőmagkeverék összeállítás menüpont alatt található űrlapot.